علائم رفلاکس چیه ؟

۱ پاسخ

من پسرم بالا میورد بردم دکتر گفت بچه ۱ ماهه رفلاکس کجا بود همه بچها بالا میارن
راستم میگه بچه تا ۳ماه شیرو بالا میاره

سوال های مرتبط

مامان محمد طاها مامان محمد طاها ۱۳ ماهگی
مامان آتوسا 🤍 مامان آتوسا 🤍 ۳ ماهگی
مامان Nafas🩷
🩷🩷 مامان Nafas🩷 🩷🩷 ۱۶ ماهگی
مامان ماهان🌙لنا⭐️ مامان ماهان🌙لنا⭐️ ۱۰ ماهگی
مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان علی و محمد مامان علی و محمد ۱۴ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۴ ماهگی
مامان شیرین عسل💛 مامان شیرین عسل💛 ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل و الهه مامان ابوالفضل و الهه ۵ ماهگی
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان مرصاد ♥️😘 مامان مرصاد ♥️😘 ۹ ماهگی
مامان Sepehr مامان Sepehr ۹ ماهگی