با ۴روز تاخیر بی بی چکم منفی شددد امیدی نی دگ ؟؟🥹

تصویر
۱۵ پاسخ

همون baby سابقی؟

رها کن بهش فکر نکن کی میشه خدا خودش بهترین زمانو نوشته

چرا بتا نمیدی؟ اون دقیق تره

انشاالله هرچی هست خیره

ایشالا که مثبت میشی امیدتو از دست نده عزیزم

من تا ۳ روز منفی بود دیگه نزدم ۶ روز که شد زدم خط افتاد امروز ۸ روز بازم هاله افتاده

آزمایش بده عزیزم

منم ۴روز تاخیر دارم دو روز پیش بی بی چک زدم منفی شد

اشگالی نداره بازم امیدی هست

چند مدته اقدامی؟

نه منم با 4روز تاخیر بی بی دادم منفی بود شد7روز رفتم بتا دادم بازم منفی بود

تا 10 روز امیدی هست

وااای اشکال نداره بازم امیدی هس شاید لقاح دیر بگیرع

عه نشدی هنوز

عکس خیلی تاره

سوال های مرتبط

منتظرهدیه‌خدا منتظرهدیه‌خدا قصد بارداری
مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری