۳ پاسخ

اره بدون ادویه بخور فقط کمی نمک

استراحت مطلق تا یه ماه که بچه جاشو بگیره روزی دو لیوان نشاسته بخور یکی صبح یکی شب دارو ها سر ساعت موقع رفتن سرویس از توالت فرنگی استفاده کن زور نزن اصلا روزی چند تا انجیر خیش کن تو ای گرم بخور که یبوست نگیری حتما حتما حتما ظهر ها پای مرغ بخور تا یه ماه رب هم کم استفاده کن در کل زیاددددددد دعا کن گوشی رو کلا بزار کنار باعث استرس میشه زیاد تلویزیون فیلم های خنده دار ببین دور و را کاملا ساکت دیگه ببینم چیکار می‌کنی دا جوجه

نههه گرمه نخور اصلا این چهار ده روز هیچ ادویه ای نباید به غذات بزنی

سوال های مرتبط

مامان گیلاس 🍒 مامان گیلاس 🍒 هفته نوزدهم بارداری
مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هفتم بارداری