۲۰ پاسخ

غذا نخوردنش

اذیت نمیشم همه کارش برام شیرینه حتی پی پیش🥹🤭

سرماخوردگی طولانیش

وابستگیش. ب غیر خودم پیش هیشکی نمیمونه حتی برا چند دقیقه

غذا و شیر نخوردنش

شیطنت زیاد و کم خوابیاش

بغلی بودنش به بی خوابی تحمل دارم

شیر خوردن بیش از حدش و غذا نخوردنش

بیخوابی شبانه سخته واقعا

شبا تند تند برا شیر بیدار میشه😢

خواب😭😭😭😭

خواب و غذا نخوردنش فقط

کلا اذیتم میکنه
هم کم خواب
هم نخوردن غذاش
جیغ داد زندنش
غر غره
اینا رو مخمه

اینکه همش میگه بغلم کن و نمیزارع ب کارام برسم

خواب شب

دخالتای شوهرم

فقط بی خوابیش براش خیلی حرص میخورم خیلی نگرانم خیلی غصه میخورم

خوابیدنش و بهونه گیری و چسبیدن به من فقط

مریض شدن و دندون و شب بیدارشدن

جیغ زدنش😐

سوال های مرتبط