۳ پاسخ

منم آب پز نمیکنم.من میذارم تو پسونک میوه. خودش آبشو میگیره میخوره

الان دیگه همچی بده تیکه کن بده دستش

من هر میوه ای فصلش باشه میدم. الان موز سیب پخته نارنگی پرتقال خرمالو کیوی میدم.

سوال های مرتبط

مامان پارلا و تودلی💕🧸 مامان پارلا و تودلی💕🧸 هفته دهم بارداری