کسی تا حالا بچش 2200به دنیا اومده ایا؟

۶ پاسخ

دخترخودم 2300 به دنیا اومد10 سال پیش،خداروشکر دستگاه نرفت،الانم نسبت به همسناش هیکلش خوبه

منم بچم 2200 به دنیااومد

اره دختر خاله منم با ۲۱۰۰ ب دنیا اومد

من 37 هفته 2400 دنیا اومد خداروشکر دستگاه نرفت

یکی دیدم بیمارستان هفته۳۶. بچش ۲۳۰۰ دنیا اومده بود

من یه نفر رو بیمارستان دیدم
دوقلو داشت یکیش 2200 بود
یکی 2600

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان آریان مهر مامان آریان مهر ۱۰ ماهگی
پناه آسمونیم💔 پناه آسمونیم💔 قصد بارداری