۸ پاسخ

مهر ماه منم رفتم شد 4500

اره بابا پاتو مبزاری بیرون مخصوصا دکتر 5تومن افتادی

واسه من دکترم فقط بخیه سزارین رو کشید ۱تومن گرف.معلوم نی چخبره. ویزیت دکتر بچه ها نفری ۵۰۰تومنه اینجا حالا داروها بماند

یاخدا

من۸۰۰شد دوماه پیش..تست

من بیمارستان یاس تهران انجام دادم کلا ۱۰۰ تومن شد

مطب گرونه؟؟درمانگاه گفت بیا انجام میدم ۲۰۰ مطب هم گفت ۷۰۰...اچ پی وی چیه

اره منم تازگی دادم ب منم گفت سه سال دیگه بیا

سوال های مرتبط