سلام برا آبریزش بینی چی بدم به دخترم؟

۳ پاسخ

من الان از دکتر اوردم فقط سدیم کلراید داد واسه ابریزش

اسپره سدیم کلراید بزن با پوار بینی تمییز کن بخور سرد هم بزار براش

اسپری سدیم کلراید بزن ، تند تند داخل پینی رو با فینگر تمیز کن

سوال های مرتبط

مامان پسرام وجانان مامان پسرام وجانان ۷ ماهگی
مامان مامان گل پسر مامان مامان گل پسر ۱۷ ماهگی