جدی چرا قیمت پوشک یهو دوبرابر شد؟؟

۱۰ پاسخ

چون مملکت بی صاحابه

چون اینجا ایرانه ، سرو صاحاب نداره

پوشک تنها دیدی . پس بقیه جنسا هم یه نگا کن فقط قرص زیر زبونی با خودت ببر

گرون کردن ک بچه ها از بی بی بگیریم والا وقتی آدم توان نداشته باشه بخره چاره ای جز. گرفتن نیست من چند بسته تو ارزونی براش خریدم گفتم بعد از ۱۳ب در بگیرمش از بی بی

عزیزمممممم مگه شما دوبی زندگی میکنی که توقع داری همه چی ثابت باشع😐😂😂😂اینجا ما خودمون رو هواییم چه برسه قیمتامون😂💔

چون ارز ترجیحی را برداشتن
مواد اولیه که وارد می کنن دیگه با ارز دولتی حساب نمیشه

چه مارکی استفاده میکنید ؟

مثل بقیه چیزا دیگه

اره خیلی من مای بی بی رو میخریدم ۳۵۰ چندروز پیش شوهرم گرفت ۶۷۵هزار

چون......

سوال های مرتبط

مامان دلانا❤️آوینا مامان دلانا❤️آوینا ۱۷ ماهگی
مامان زنبور ،امیرعلی مامان زنبور ،امیرعلی ۲ سالگی
مامان 🤍 آراد قلبم🤍 مامان 🤍 آراد قلبم🤍 ۲ سالگی