تب تب تب چیکار کنم بچه ی دوساله بگین

۵ پاسخ

استامینوفن هر ۴ ساعت یه بار اگه تبش بالاس شیاف بذار. خیلی لباس نپوشون بهش. پاشویه کن. هوشیار بخوابید خودتونم و مرتب چک کنید تب بچه ها. ایشالا خدا سلامتی بده

خیلی گرمش نگیر

شیاف.

اگر تب اش خیلی بالاست شیافت استفاده کن

پیاز حلقه کن بزار کف پاش جوراب بپوش براش
یا پاشویه کن

سوال های مرتبط

مامان ببری کوچولو🐯💕 مامان ببری کوچولو🐯💕 ۱۳ ماهگی
مامان آقاابوالفضل مامان آقاابوالفضل ۱۱ ماهگی
مامان نیکی جون مامان نیکی جون ۱۳ ماهگی
مامان نور🌛 مامان نور🌛 ۴ ماهگی
مامان قلب مامان❤️❤️❤️ مامان قلب مامان❤️❤️❤️ ۴ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۸ ماهگی