تجربه زایمان طبیعی

تصویر
۳ پاسخ

گلم کدوم بیمارستان رفتی؟
دکترخودت اومدبالاسرت

میدونی من فک‌میکنم قدیم چکارمیکردن.بخیه نبود.من ازاون اخر دادمیزدم‌میگفتم تروخداخودت کمک کن.دست کن توبچه رو بیاربیرون.میگفت نمیشه تو زور بزن اخه.میگفتم پاره کن هرچقددوسداری فقط بیارش بیرون‌زود.
حالا قدیم هیچی نبود وکارمیکردن واقعا

دقیقا طبیعی روح و روانتو به هم میریزه
من درد دوتاشم کشیدم اخر سزارین اورژانسی شدم بخدا داغون شدم کارم فقط گریه بود
کاش ازهمون اول میرفتم سزارین راحت

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی
مامان نینی فرفری 🎀🧸 مامان نینی فرفری 🎀🧸 ۷ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان فنگل🩵💙🤍 مامان فنگل🩵💙🤍 ۴ ماهگی
مامان خانوم مامان خانوم ۲ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۳ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی