مامانای عزیز 14 هفته برای سونوانتی دیره؟

۵ پاسخ

منم اصلان قبلاً سنو نگرفتم تازه دیروز رفتم 14 هفتع بود قلبش خوب بود خدارو شکر ♥🥹 فقط جنسیت هنوز محلوم نبود چون زودع

طبق سونو قلب الان چن هفته شدی؟ دکترا بر اساس اون سونو تاریخ رو حساب میکنن ن گهواره و پریودی

برا انتی تا ۱۳ هفته ۶ روز وق داری بری

گلم امروز فک کنم ۱۲ هفته و ۱ روز باشیا
چون اگ ۱۳ هفته ات تموم میش باید میزد ۱۴ هفته

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان هایلین کوچولو مامان هایلین کوچولو ۶ ماهگی
مامان نخود🥹 مامان نخود🥹 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌وششم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری