۱۲ پاسخ

من دادم دیروز گلم بین 15 تا 17

سونو باید ۱۸ هفته بشی
ولی اگه دکتر ازمایش خون هم نوشته میتونی بری الان ازمایش خون رو بدی
اما برای سونو زوده

من دکترم نوشته ۱۶هفته و ۴روز برم آزمایش

نه میشه تا ۱۹هک بری من بعد سونو رفتم اتفاقا این مثل انتی نیست خیلی

نه خوبه

ن ازمایشتو بده سونوتو ۱۸ هفته بده

زوده گلم

آزمایش آره تست کواد بین ۱۵ تا ۱۷ بوده اما بازم بپرس من دادم ۱۵

غربالگری دوم اصلا آزمایش نداره، فقط سونو هست

نه ازمایشش زود تره سونوش برا ۱۸ هفتس گوش نده

ن زوده باید 18 هفتگی تمام شد بری

آنومالیو باید ۱۸هفته برین

سوال های مرتبط

مامان دلنیا ایلیا🩷💙 مامان دلنیا ایلیا🩷💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان گردو👶🏻🎀 مامان گردو👶🏻🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری