بابا ماما میگه دد میگه کلی سر وصدا از خودش در میاره
زیرنویس نداره نمیفهمم چی میگه😂😂😂😂
آره بابا ماما اسم باباش ادریس بهش میگه ادیس و اده ، دادا هم میگه
دختر منم 6 ماهش بود آجی میگفت بابا میگفت الان نمیگه هر چی بگیم باز میگه ددددد
دختر من تو 9ماه هست بابا میگفت الان نمیگه🤣🤣فقط دده میگع مشتی صدا ار خودش در میاره وقتی یاد میگیره چند روز میگه یادش میرع خیلی باهاش حرف میزنم کلمه نشونش میدم نمیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.