۴ پاسخ

بابا ماما میگه دد میگه کلی سر وصدا از خودش در میاره
زیرنویس نداره نمی‌فهمم چی میگه😂😂😂😂

آره بابا ماما اسم باباش ادریس بهش میگه ادیس و اده ، دادا هم میگه

دختر منم 6 ماهش بود آجی میگفت بابا میگفت الان نمیگه هر چی بگیم باز میگه ددددد

دختر من تو 9ماه هست بابا میگفت الان نمیگه🤣🤣فقط دده میگع مشتی صدا ار خودش در میاره وقتی یاد میگیره چند روز میگه یادش میرع خیلی باهاش حرف میزنم کلمه نشونش میدم نمیگه

سوال های مرتبط