سلام دوستان این سونو ان تی خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

سلام خانما من اصلا شکم نیوردم بالا

همه چی عالیه عزیزم فقط جفتت پاینه ک برای منم بود تو با استراحت تو هفته های بالا تر میره بالا

بسلامتی عزیزم ایشالا قدمش پر از نور خیرو برکت باشه واست
منم ۱۰ اسفند میرم ان تی 😚

اره دیگه نگفت نی نی چیه

جنسیت رو نگفت عزیزم ؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا.پناه مامان پارسا.پناه ۳ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان پرنسس کوچولو مامان پرنسس کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان قندوک مامان قندوک هفته بیست‌وششم بارداری
مامان محیا و تو دلی مامان محیا و تو دلی هفته بیستم بارداری
مامان فندق 🌰✨ مامان فندق 🌰✨ هفته بیستم بارداری
مامان ماهورا💖 مامان ماهورا💖 ۸ ماهگی