از چه چیزی توی بچه هاتون شمارو نگران کرده؟؟

۱۱ پاسخ

زود عصبی شدنش‌
البته مثل خودمه

ناخون جویدنش خیلی چسبیدن به من و تقلید از حرفای بزرگترا

جیغو داد زیادش ووقتی یه چیزو میخواد انقدر جیغ میزنه میترسم لوس بشه

تقلید از بچه های فامیل
من اینهمه به تربیتش حساسم
یه بار که با اونا بازی میکنه برمیگردیم خونه کلا شخصیتش عوض میشه حرف زدنش رفتارش کلا تغییر داده
واین منو خیلی عصبی میکنه

اینکه خودش مستقل نمیخوره نمیخوابه اگه بهش غذاندمونخوابونمش اصلانمیدونه خوابوخوراک چی هست

زبون نفهمی هاشون ....‌

غذا نخوردنش

هیچیش همیشه هر شب برا این گریه میکنم یه دقیقه نباشه نابود میشم

حرف نزدنش حذف گوش ندادنش وزنش

هیچی خداروشکر

سلام عزیزم من پیام شما با مامان جانا دیدم پسرفت در گفتار پسرفت تا واکنش‌ به اسم حتی کم باشه نشانه خوبی نیست باید برسی بشه من تو این مراکز کلا پیر شدم اول نباید ببری گفتار درمانی اول متخصص مغز اعصاب چکاب بشه بعدا کاردرمانی رفتار درمانی بازی درمانی انجام میدن بچه ۳۰ دقیقه ۴۰ دقیقه همکاری کنه با درمانگر بعدا آمادگی داشت میفرست گفتاردرمانی اون مرحله آخر هستش الان زود نیست ۲سال درمان شروع میکردی

سوال های مرتبط