ما هم فقط خودمون بودیم کافیه
ما خوومون رفتیم، اروم و بی دردسر
خودتون کافیه ولی برای مراقبت بعدش شاید لازم باشه کسی باشه
من با خواهرم رفتیم دوتا خانم پسرم بیست روزش بود دادیمش دست پرستار بردش داهل دو دیق نشد اورد داد. گفتیم هه همین بود تموم اره گفت برید بسلامت 🫣😅
ببرین شاید دلت نیاد اون تو باشی .بعدم ی با تجربه ببر مادری مادرشوهری که بلد باشه یادت بده ادم اولش میترسه دس بزنه بشوره
ببری اونجا خود پرستار میبره داخل اتاق و دلبخواهی که بری کنارش یانه فقط موقع امپول زدن ساید باشی که اونم نخواهی خود پرستار میبره داخل
حالا اگه کسی رو دوست داستی میتونی دعوت بدی ببری وگرنه تنهای میرین میاین
ن نیازی نیس
اصلا لازم نبود کسی و ببرم من که پسرمو ختنه کردم خودشون چند دقیقه کارشو انجام دادن تحویش دادن
ببرین به نظرم چون شاید دل پدر و مادر یه جوری شه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.