وزنش عالیه.... من سر پسر اولم 35 هفته که رفتم سونو 2700 بود وقتی بدنیا اومد 3600 بود
خوبه عزیزم مهم وزن نینیه
چقد شبیه شکم منه ههههه
مثل منی
شکمت از مال من بزرگتره دختر 😂 من هفته دیگه میرم سونوی وزن شما کجا رفتی سونو؟؟؟
منم شکمم کوچیکه هرسری میرم دکتر مامای مطب میگه کوچیکه ولی دکترم میگه خوبه
به نظر بقیه و سایز شکم نیست به وزن سونوعه بیشتر
منم ۳۲هفته هستم شکمم خیلی کوچیکه
خوبه که شکمت
خوبه دیگه عزیزدلم عالیه که سایزش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.