۹ پاسخ

وزنش عالیه.... من سر پسر اولم 35 هفته که رفتم سونو 2700 بود وقتی بدنیا اومد 3600 بود

خوبه عزیزم مهم وزن نینیه

چقد شبیه شکم منه ههههه

تصویر

مثل منی

شکمت از مال من بزرگتره دختر 😂 من هفته دیگه میرم سونوی وزن شما کجا رفتی سونو؟؟؟

منم شکمم کوچیکه هرسری میرم دکتر مامای مطب میگه کوچیکه ولی دکترم میگه خوبه
به نظر بقیه و سایز شکم نیست به وزن سونوعه بیشتر

منم ۳۲هفته هستم شکمم خیلی کوچیکه

خوبه که شکمت

خوبه دیگه عزیزدلم عالیه که سایزش

سوال های مرتبط

مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد