چرا بارداری های الان این مدلی شدن همههه طول سرویکس پایین😭
میره بالا نیگران نباش همیشه دراز کشیدی پاهات سمت تخت یا دیوار بلند کن بخواب یه بالشت هم زیر کمرت بیزار سرت زمین باشه بچه میره بالا من انجام میدم روزی چند بار راحت میشی
زیر ۳۰ خطرناکه هنوز فرصت داری استراحت کن فعالیت سنگین نکن تا دوباره درست شه..به دکتر هم بگو شیاف اینا برات تجویز کنه
منم طول سرویکسم ۳۰ بود اما دکتر گفت نیاز به استراحت مطلق نیست،فقط شیاف استفاده میکنم
برو دکتر بهت شیاف میده میگه استراحت باش بیاد بالا ولی من فقط شیاف استفاده کردم استراجت مطلقم نداشتم خداروشکر اومد بالا
عزیزم نترس واسه من ۲۵بود با شیاف اومد رو ۳۵
اصلا خودتو نگران نکن و به بچه استرس نده ضرر داره ایشالله درس میشه
جفتت هم پایینه؟
کجا زندگی میکنی شماعزیزم ؟
استراحت کن عزیزم
برو دکتر فک کنم بشه سرکلاژ کنی هرچند یکم ریسک داره ولی حتما برو پیش دکترت
گفت جفتت بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.