اره کمه
من ۲۹ هست آمپول میزنم و استراحت
من ۳۲ بودم
منم ۳۰ بودم
مال من واژینال هفته ۲۰
۳۱ بود
استراحت میکنم و شیاف
شیاف استراحت
استراحت کن عزیزم بره بالا
من 32بود سرکلاژ نشدم با امپول شیاف بالا رف.ولی بچه اولیم با این عدد سرکلاژ شدم
اره عزیزم بیشترااستراحت کن بره بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.