سلام این قطره اهن گرفتم براپسرم خوبه وچقدبدم

تصویر
۱۰ پاسخ

منم همین مارک رو میدم پسرم عالیه مزه کافی میده خیلی هم دوست داره خوشمزست

این قطره ضد سیاهی هست برای دندان

چقد خریدی عزیزم؟؟؟

منم دکتر گفت بدم ول پسرم طبق معمول نخورد

اره خیلی خوبه چون اهنش ۱۴ هست یک سیسی یا همون یک قطره چکون کافیه

اين بهترينه من روزى ١ سى سى ميدم

از یک سی سی یکم کمتر میشه

۱۴قطره

آره خوبه
یه قطره چکان( یک سی سی)

عالیه

سوال های مرتبط

مامان Matin مامان Matin ۲ سالگی
مامان کیان😍 مامان کیان😍 ۱ سالگی
مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱ سالگی