سلام خانما این قطره آهن خوبه برا دخترم

تصویر
۵ پاسخ

سلام خطوط پاهای دخترتون نامتقارن بود خوب بود؟

خوبه ولی باید دو سیسی بدی آهنش کمه ۷ میلی هست ک بچه از ۹ ماهگی‌ب بعد باید ۱۴ میلی بخوره...منم میخواستم اینو بدم اما دکترم گف من لیپوزوفرو پیشنهاد میدم تا اینو

من میدم خوبه

بچه من‌یوبس کرد من فروفروت‌میدم راضیم

اره من میدم عالیه

سوال های مرتبط

مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان 🍏گوجه سبز🍏 مامان 🍏گوجه سبز🍏 ۱ سالگی
مامان میران کوچولو 💙 مامان میران کوچولو 💙 ۱۷ ماهگی
مامان ✨️🧿مامان دختري🥹 مامان ✨️🧿مامان دختري🥹 ۱ سالگی
مامان Matin مامان Matin ۲ سالگی
مامان کیان😍 مامان کیان😍 ۱ سالگی
مامان آرن🤎🐣 مامان آرن🤎🐣 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۷ ماهگی