۷ پاسخ

تا 8 بار طبیعیه

وا چیزی نیاز نیست بدی خوبه که

پسر من هر وقت عوض میکنم پی پی کرذه مهم اینه وزن بگیره

۴ بار که چیزی نیست پسر من کوچولوتر بود هرموقع عوضش میکردم پی پی کرده بود عادیه نگران نباش

طبیعیه بچه منم گاهی خیلی بیشتر مدفوع میکنه فقط باید وزن گیریش خوب باشه مدفوع زیادی بد نیست اتفاقا خوبم هست

اسهاله مدفوعش؟

طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان کایاکوچولوم مامان کایاکوچولوم هفته پانزدهم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین مامان مامان ماهلین مامان ۶ ماهگی