من برقی دارم چون بچم سینم رو ول کرد عالیه برقی
شیر دوش فقط برقی دستیا بدرد نمیخوره
دستی هم چندمدل هست یمدل من دیدم ۱۰۰وخورده ای ی مدل ۵۰۰
چ مارکی خوبه؟
منم موندم چی بگیرم. یسری میگن دستی زیاد خوب شیر نمیدوشه ازون ور دست آدم درد میگیره
شیردوش چیه
من دستی گرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.