بچه ها شیردوش لازمه ک بخرم؟

۵ پاسخ

ضرورت نداره زود بخرید شاید اصن استفاده نکنید
همسرم روز زایمان از داروخانه بیمارستان خرید

من خریدم.
با توجه به شرایطم احساس می‌کردم نیازم بشه

منم دستی گرفتم بهتره

فعلا یه دستی کوچیک بگیر برای بیمارستان تو ساکت باشه اگه دیدی میخوای شیرخشک بدی بهش بعدا یا چمیدونم ددست نداری سینه بدی برو برقی بگیر یه وقت برقی میگیری با این قیمتا خیلی برات استفاده نداره یه هزینه الکی کردی ولی اگه هزینه ها برات. بی اهمیته یدونه برقی ازینا ک داخل سوتین قرار میگیره بگیر

من دستی گرفتم همه گفتن دستی بهتره

سوال های مرتبط

مامان Elara🎀👧🏻 مامان Elara🎀👧🏻 ۵ ماهگی
مامان ارتین. کاران مامان ارتین. کاران هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسته پسر مامان پسته پسر ۲ ماهگی
مامان لیمو🍋💛 مامان لیمو🍋💛 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه  🥰💋 مامان جوجه 🥰💋 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها روزهای ابتدایی تولد