۴ ساعت برای بستن ماست کافیه ؟؟؟؟؟

۶ پاسخ

اره به همش نزن بذار یخچال یه روز باشه بعد به همش بزن

اره الان بذار یخچال قاشق نزن تا فردا عصر

من ۲ ساعت ونیم میزارم

بستگی داره دماش چجوری بشه اگه شیر سفت شده یعنی امادس

فرناز در این حد کدبانویی؟؟؟
آره عزیزم
دیگه بزار یخچال یک روز کامل بهش دست نزن اصلا

نگاه کن اگه بسته بزار یخچال

سوال های مرتبط

مامان ایلهان جاهد مامان ایلهان جاهد ۲ سالگی
مامان آنیام دنیام🫀🧿 مامان آنیام دنیام🫀🧿 ۲ سالگی
مامان مامان دختری مامان مامان دختری ۳ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی