خانم ها شما بعد انومالی دیگه سنو نرفتین؟؟؟؟

۶ پاسخ

نه دیگه فقط اکو قلب رفتم

چرا من امروز رفتم بر بررسی طول سرویکس چون دل‌درد داشتم

منم ک ننوشت این سری رفتم پیش دکترم

شما سونو آنومالی دادین؟ همراهش آزمایش هم دادین؟

دوبار
یکبار هم هفته دیگه
بستگی ب دکترت داره

نه بعدش میشه سونو وزن

سوال های مرتبط