خانومای تهرانی دکترا معمولا برای زایمان سزارین چقدر زیرمیزی میگیرن؟؟؟

۳ پاسخ

تا جایی ک فهمیدم تو مطب گفتن ۱۵
حالا اگه باز بعد عید زیاد نشه🥲

بمن گفت ۱۵

دکتر من نمیگیره
نفیسه کاشانی زاده

سوال های مرتبط