کیا تو 17 ھفتہ رفتن انومالی مثلا 17 ھفتہ 3 4 روز

۷ پاسخ

من هفده هفته و سه روز انجام دادم طبق سونوی انتی

من ۱۸ هفته یک روز نوبت دارم
گفتن بهترین موقع ۱۸ هفته چندروزه

۱۷هفته و ۲روز رفتم

17هفته و 2روز رفتم من

من رفتم گلم همه چی هم خوب بود خداروشکر

من رفتم انجام ندادن گفتن ۱۸ به بعد

من ۱۷هفته و ۶روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیهان🎀 مامان نیهان🎀 ۷ ماهگی
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان ابلفضل مامان ابلفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه صورتی مامان جوجه صورتی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💜💜💜 مامان 💜💜💜 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی