فردا ۱۵هفته و یک روز میشم . چند روز مهلته برای آزمایش غربالگری دوم ؟

۹ پاسخ

دکتر گفتم که حتما انجام بده ؟؟ یا اختیاری بود ؟؟

از ۱۵ هفته تا ۱۷ هفته موقع آزمایش غربالگری دوم یا همون کواد مارکره،بهترین زمانشم تو همین ۱۵ هفته هست که هستی منم تو ۱۵ انجام دادم

۱۸هفته برو

از هفته ۱۵ تا۱۷ وقت هست به من گفتن توی این هفته برم ۱۶ هفته و ۴ روز میشه

من دکترم ننوش برام

ازمایش نداره ک انومالی

اول سونو هستش
حتی میری ازمایش اول میگه جواب سونوت رو بده چک میکنن بعد ازمایش،میگیرن من خودم ۱۷ هفته و ۲ روز بودم که
رفتم اول سونو جوابش و گرفتم رفتم ازمایش

این چ سونویی هست باید حتما رفت؟

تا ۱۸هفته وقته عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان ♡°•دِلسـا •°♡ مامان ♡°•دِلسـا •°♡ ۶ ماهگی