۵ پاسخ

منم ۱۵هفته ۱روز رفتم

ن منم ا ونموقع رفتم دکترم گفت ازمایشو باید زودتر از سونو داد

کوادمارکر؟ مشکلی نیست ۱۵ هفته و ۳ روز رفتم من

از ۱۸ هفته ب بعد باید بری زود رفتی

انومالی ینی؟ خیلی زوددادی هنوز بچه خیلی ازچیزاش ک بایدبررسی بشه نمیتونن توسونو بررسی کنن

سوال های مرتبط