منم ۱۵هفته ۱روز رفتم
ن منم ا ونموقع رفتم دکترم گفت ازمایشو باید زودتر از سونو داد
کوادمارکر؟ مشکلی نیست ۱۵ هفته و ۳ روز رفتم من
از ۱۸ هفته ب بعد باید بری زود رفتی
انومالی ینی؟ خیلی زوددادی هنوز بچه خیلی ازچیزاش ک بایدبررسی بشه نمیتونن توسونو بررسی کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.