۹ پاسخ

عزیزم شیرتو زود به زود بهش بزور بده پس نزنه یوقت اشتباه منو شما نکن. تروخدا بعد اعصابت خوردمیشه من هی شیشه دادم شیرم هم کم شده بود هم نمیگرفت دیگه

عزیزم اگر دیدی غلیظه و سخت ازش میاد سرشیشه رو بزار تو اب جوش یکم گشادش میکنه

منم اونت دارم چندتا هم دارم اونت جریان شیرش ب نسبت بقیه کم و ضد چکه هست باید نسبت به ماه بچه سر شیش عوض شه و نسبت به شیر و خود بچه من بچم مثلا اللان ۴ قطره می خوره و اوکیه فعلا به دنیا اومد ۲ قطره بود بعدش ۳ و الان ۴ ...بچه من با ۴ راحت وحجم بیشتری شیر می خوره میگم بستگی داره. فکش خسنه نشه

من دادم دخترم رفلاکس که خوب شدعوضش کردم ولی باز میخوام عوص کنم شیشه شیر خشک اش رو

اره عزیزم
شیشه دختر منم از اینه
دو قطره است خیلی کم میاد ازش
بزرگتر شد سریش و باید عوض کنی

اونایی که عدد ۳۰ و ۶۰ نود داره بهتره

چند قطره اس؟

اره میشه و این بهترین شیشه است واسه رفلاکس و کولیک

اونت هست؟

سوال های مرتبط

مامان آنیا و لاویا💞 مامان آنیا و لاویا💞 ۱۲ ماهگی