چرا مامانا مقاومت دارن سر پستونک؟
پستونکو فقط عادت ندی از اینایی که ۲۴ی دهنشونه و حول و حوش یک سال یک سال و نیم اینام بگیری خیلیم خوبه
عزیزم پسر منم اینطوریه دکتر بردم گفت تا یکماه پروتئین گاوی نخورم حساسیت به پروتئین گاوی داره اینطوریه میپیچه بخودش بعد دوتا قطره داد کولیکز و بیبی کر گفت تا یکماه رعایت کن شیرخشکم که کمکی میدادم عوض کرد ی چیز دیگه داد
پستونک عالیه ولع مکیدن بچه رو میگیره. بجای اینکه همش شیر بخوره و دل درد بشه پستونک میگیره و راحت میشه
چرا مگه پستونک بده مگه؟
من بردم دکتر گفت پستونک بده هم برا رفلاکسش خوبه هم کولیک
پستونک برای رفلاکس وکولیک خیلی عالیه
پستونک برای بچه خیلی خوبه بعدازشیردهی بهش بده اروم میکنن بامکیدن اردتونسی خوبه
رفلاکس و کولیک هیچ داروی ۱۰۰ درصدی ندارن متاسفانه پستونکم صرفا تسکین دهنده ی موقتیه ولی خوبه من از ۳ روزگی بهش دادم
چرا پستونک ندی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.