۶ پاسخ

اگه فهمیدی ب من هم بگو منم ژنم کلا چاقی نیست
ب ژن آدم بستگی داره به خوردن نیست

وای تورو خدا اسم چاقیو نیار ما ازدست جاقی ومریضیش کلافه ایم

اب بخورم چاق میشم

ب نام خدا
با استعدادیم

والا من ابم بخورم چاق میشم بخاطر کم کاری تیروئیده

من چون شیر خودمو میدم ضعف میکنم مثل گاو همه چی میخورم😭

سوال های مرتبط

مامان عیدی خدا مامان عیدی خدا ۱ سالگی