اگه فهمیدی ب من هم بگو منم ژنم کلا چاقی نیست
ب ژن آدم بستگی داره به خوردن نیست
وای تورو خدا اسم چاقیو نیار ما ازدست جاقی ومریضیش کلافه ایم
اب بخورم چاق میشم
ب نام خدا
با استعدادیم
والا من ابم بخورم چاق میشم بخاطر کم کاری تیروئیده
من چون شیر خودمو میدم ضعف میکنم مثل گاو همه چی میخورم😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.