دیروز قرص فولیک اسیدمو نخوردم عذاب وجدان گرفتم

۵ پاسخ

من که ایقد قرص باید بخورم همشو فراموش میکنم چ برسه به فولیک اسید

تا یک هفته هم هیچ اتفاقی نمی‌افته چون شما از طریق تغزیه هم داری وارد بدنت می‌کنی و ذخیره داری

اصن هیچ ایرادی نداره قدیما ن قرصی استفادت میکردن ن چیزی همش چرته

اشکال نداره چیزی نمیشه
اگه خیلی فراموش میکنی بنویس بزن رو در یخچال

نترس یه روز مشکلی نداره

سوال های مرتبط

مامان ملیسا خانوم🩷🎀 مامان ملیسا خانوم🩷🎀 هفته نوزدهم بارداری