خانوما من فولیک اسیدمو شبا میگیرم اشکالی ک نداره؟

۱۰ پاسخ

نه اوکیه من از اول داروهامو فقط شبا میندازم..

فولیک اسید مال شباست

شبا میگیری یعنی چی چرا زبان فارسی اینجا اینقدر عجیبه؟

دکترم گفت شب بخور اشکالی نداره

ن دیگه وقتش شبه

منم شبا قبل خواب میخورم عزیزم مشکلی نداره

عه خودا تو همسن منی مامانی😍😍

کلا باید شب بخوری

منم شبا میخورم

اگ منظورت اینه شبا میخوری نه چ اشکالی داره منم شبا میخوردم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری