نه اوکیه من از اول داروهامو فقط شبا میندازم..
فولیک اسید مال شباست
شبا میگیری یعنی چی چرا زبان فارسی اینجا اینقدر عجیبه؟
دکترم گفت شب بخور اشکالی نداره
ن دیگه وقتش شبه
منم شبا قبل خواب میخورم عزیزم مشکلی نداره
عه خودا تو همسن منی مامانی😍😍
کلا باید شب بخوری
منم شبا میخورم
اگ منظورت اینه شبا میخوری نه چ اشکالی داره منم شبا میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.