۱۳ پاسخ

شماهم‌نرمالی

من کره بادوم زمینی میخورم اینم میگن خوبه

در حد توان میخورم

من ۳۱هفته و ۴روز
وزنش ۱۶۴۰ بود
صدکم ۷
دکتر برام داپلر رنگی نوشت ک برم حتما
لیدی میل هم داد
بیشتر تشخیصش تغذیه بود
گفت باید هر روز ی کاسه ابگوشت دو تا لیوان شیر و دو تا تخم مرغ بخوری ب جز وعده های اصلیت
منم خیلی نگرانم و حالم بده :(

بستنی با دلستر برای وزن بچه خوبه

نرماله
غذا زیاد بخور پروتئین مخصوصا

وزن نرمال جنین اول هر هفته
مثلا ۳۱ و ۱
۱۵۰۰

تصویر

نه کمه نه زیاده ، بستنی و تخم مرغ و شیر زیاد بخور

تخم مرغ. آجیل. دلستر. کره بادام زمینی. طالبی. پودر لیدی میل
اینا خیلی تاثیر داره بخوری

آجیل، بستنی،شیرموز خرما درست کن بخور، تخم مرغ،فرنی،حبوبات، اینارو من خوردم فقط

در حد توانم خدایی میخورم الان بنظرتون کمه وزنش ت این هفته

تخم مرغ آجیل بستنی

هرچی دم دستت میاد بخور فق بخوووور، 😂

سوال های مرتبط