بنداز تو اب جوش پوستش کنده میشه
ما دمی هم درست میکردیم میانداختیم توش ی تیکه
واقعا خوشمزش میکنه
اگه پوست کنده باشه خودش سفید هست
اگه زرد رنگه باید پوست بکنی در حد چند دقیقه توی آب جوش باشه اون پوست زرد رنگ خودشو میکنه
تمیز بشور اگه تونستی و حوصله داشتی ناخون هاشو بگیر اگه ن ک هیچ
توی قابلمه بریز بزار بجوشه و آبش کمتر بشه انقد ک گوشت هاش کامل پخته بشه و به راحتی از استخون جدا شه
بعد میتونی استخون های درشت رو جدا کنی بقیه رو هم از صافی رد کنی
هرچی استخون ریزه یا ناخون داشته باشه میمونه
بهد با دستت هی بمالی روی صافی تا گوشت هاش ک حالت ژله ای داره از صافی رد شه
بزار سرد بشه وعده وعده کن بزار فریزر هر دفعه سوپ درست کردی یک تیکشو بنداز تو غذا
شکلش بی ریخت هست ولی واقعا خوشمزس مخصوصا با آبلیمو ونمک 😋😋
سلام عزیزم، پای مرغ رو تو آب جوش بذار چند دقیقه بعد دربیار اون پوست زرد رنگ رو بگیر راحت کنده میشه بادست و سفید میشه، بعد هم ناخناشو بگیر، بعد بنداز تو سوپ
اگه میتونی پوستشو بگیر 😆
دختر مگه میشه پوستش کند😂😂
فقط ناخن هاشو بگیر
ن عزیزم جدا عصارشو بگیر بنداز تو سوپ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.