۴ پاسخ

خواهرم دوقلوهاشو ۸ ماهه به دنیا آورد اونم طبیعی 😂

شمازایمانت کیه؟؟؟دکترازالان بهت گفته چندهفته سزارین میشی؟

یا ژنتیک یا با دکتری و آی وی اف....

دوقلو داشتن خیلی بامزس خیلی دوست دارم بدونم وقتی دوتا بچه تو شکمته چ حسی داری 🥲

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها هفته بیست‌وپنجم بارداری