ممکنه بخاطر قرص آهن باشه؟؟ آخه منم چند وقت اینجور بودم و با آب پرتغال میخوردم قرص آهن رو
گفتم شاید شمام برای این مورد باشه
یعنی در حد مرگ اذیت شدم این چند روز
من قرص نولپازا با دوز ۲۰ میخورم ۴۰ هم داره متخصص گوارش بهم داد اوایل بارداری هنوزم خوبه واسم اوایل یکی صب یکی شب میخوردم الان شبی ۱میخوای امتحان کن دکتر خودمم گفت میتونم استفاده کنم قرصش رو
ماست بخور عزیزم منم اینجوری ام
شربت لاکسی ژل بگیر عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.