۳ پاسخ

اره عزیزم من دخترم سینمو نمی‌گرفت مجبور بودم بدوشم تقریبا تا ۴۰ روزگی دوشیدم ولی دیگه نیومد هرکاری کردم
فقط باید بچه بمکه تا شیر بیاد

نه عزیزم وقتی بدوشی مرتب. نه
ولی هر چه قدر می نی بخوره بهتره و بیشتر میشه

من کردم نشد البته تا ۲۰ روزگی

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙 مامان آیهان💙 ۸ ماهگی
مامان کوهیار 👶🏻💙 مامان کوهیار 👶🏻💙 ۱۵ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی