شیر سینم کمه چیکار کنم زیاد بشع

۱۰ پاسخ

کپسول شیر افزا گل دارو
قرص شیرافزا لاکتاول وااااقعا معجزه شده منم اینجوری بودم الان طری شده که میدوشم میریزم بیرون انقد زیاد شده
اگر خیلی کمه روزی دوتا بعد یدونه بعدم یه روز درمیون بخور
پودر شیر افزای گالاکتومید هم خوبه
پودر شیرافزای گالاکتومید هم خوبه
سینه هاتو ماساژ بده حوله گرم بزار دوش آب گرم بگیر حسابی بخواب و آب و مایعات زیاد بخور
آبگوشت ،کاهو ،رازیانه (اگر نوزادت پسر هست یکم‌دقت کن )،شوید شنیلیله زیره هم خوبه
استرس و حرف بقیه رو هم ول کن
من سه روز اول شیر نداشتم همسایه مون لطف کرد دایه شد بعدشم کم کم‌میومد بچه سیر نمیشد ، بعدشم‌شیرم رقیق بود ،الان لباسم‌کثیف میشه انقد زیاده ،خودم چربه

ماکارونی دلستر چای

قرص لاکتاول

آب شیره بخور خیلی تاثیر داره
دلستر نخوریا نفاخه بچه هلاک میشه من خوردم چی کشیدیم اون شب

دکتر گفت قرص لاکتاول بخور روزی دوتا

ریحان
شیربرنج
مایعات فراوون خیلی خوبه

آب هویج
کپسول شیرافزا
آب گوشت بدون نخود

رازیانه و آبگوشت برا من خیلی تاثیر میذاره

شیر بخوز خرما

دلستر انگور بخور عالیه

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی