بچها ان تی پنجشنبه باید برم میشه ازمایشش روشنبه بدم

۲ پاسخ

نه هردوش تویک روز باید باشه من سونو رفتم دیر شد نزدیک ساعت۱۰ شب تازه رفتم آزمایشگاه

شنبه برو گلم هر در رو انجام بده پشت سر هم باید انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان ریسان مامان ریسان ۵ ماهگی
مامان Arad مامان Arad هفته بیست‌وچهارم بارداری