۶ پاسخ

ازمایش سلفری بدید ۱۱نمیشه هاا ۱.۱نیست؟

فکنم اشتباه میکنی ۱۱ نمیشه ک عکس بده

پسرمن ۳.۴بودامینوسنتزدادم

11 که نمیشه
نهایتا 5 من دیدم
زیر 2.5 اوکی است بالایی 2.5 سلفری میدن

سلام گلم میایی گروه فقط اهوازیهااا خوشحال میشم

بالای ۲ باید ازمایش سلفری داده بشه
ممکنه جنین مشکل داشته باشه

سوال های مرتبط