ازمایش سلفری بدید ۱۱نمیشه هاا ۱.۱نیست؟
فکنم اشتباه میکنی ۱۱ نمیشه ک عکس بده
پسرمن ۳.۴بودامینوسنتزدادم
11 که نمیشه
نهایتا 5 من دیدم
زیر 2.5 اوکی است بالایی 2.5 سلفری میدن
سلام گلم میایی گروه فقط اهوازیهااا خوشحال میشم
بالای ۲ باید ازمایش سلفری داده بشه
ممکنه جنین مشکل داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.