۶ پاسخ

سلام خانوما من گه گذاری زیر شکمم تیر میکشه خطری که نداره؟

طبیعیه موقع کمر درد اگه با کار زیاد به خودت فشار میاری یه چند دیقه بشین یا به پهلوی چپ دراز بکش
زیاد سرپا نایست

منم همینجوری🥴

منم خیلی درد دارمـ مخصوصا اگه یکم تحرک داشته باشم

نه طبیعیه دکترم بری میگع طبیعیه من از درد روزی دوتا شیاف دکتر برام نوشته

اره از درد گریه کنی طبیعیه منم همینجور بودم

سوال های مرتبط

مامان نور چشمم...m♥ مامان نور چشمم...m♥ ۲ ماهگی
مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 مامان پسرم 👶❤️🤰🏼 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سیده فاطمه♥️ مامان سیده فاطمه♥️ ۵ ماهگی