۳ پاسخ

یبوست هم داری؟ یا موقع دفع مدفوع درد داری

شاید هموروئید داری اونم باعث خارش میشه

استفاده ى زياد از نوار بهداشتى
مرطوب ميمونه بخاطر اونه
پماد كلوتريمازول بمال

سوال های مرتبط

مامان نیهاد من ❤️ مامان نیهاد من ❤️ ۱ ماهگی