ببین ۲ماه تموم از بچه اولین زجر میکشی تحمل کن خوب میشه
کلی چیز میشکنه، نوزادو میپوکونه کلی لجبازی کلی افسردگی میگیره اما تو هیچی بش نگو بزار این روزا به بهترین شکل براش سپری بشه کلی چیز سرگزم کننده براش تهیه کن
برچسب بده، خمیر درست کنین، بادکنکای کوچولو براش آب کن، کلی نی بهش بده بازس کنه، با آرد خمیر کنید، اسلاییم بده، خاک ژله ای براش درست کن ببرش تو تراس یا حیاط خاک بازی کنه
چندتا گلدون بذار جلو دستش گلاشو بپکونه خاکاشو بریزه گلدوناشو بشکنه بزار خالی بشه با این چیزا سخته که بچه جدیدی اومده تو خونه خیلی سخته مثل. هوو میمونه
باز اوضات از من بهتره
دختربزرگه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱
دختر کوچیکه ۲۶ دی ۱۴۰۳
کمتر از دوساله
باز برای تو تقریبا سه سال میشه
سخته اما عالیه
من بچه هام یکسال و هفت ماه فاصلشونه خیلی سخته ولی میگذره الان باهم دوستن باهم بازی میکنن دعوا میکنن خرابکاری میکنن شدن عین دو قلوها
من پسرم دو سال و نیمه
دوقلوهام یه سال و ۲ ماه!!!
کمکی نداری؟؟
من بچه اولم سال۹۷ بدنیا اومد دومی رو سال۹۹ باردارشدم متاسفانه سقط شد یکی هم۱۴۰۰ سقط کردم ،بعد اخر ۱۴۰۰ باردار شدم پسرم اذر۱۴۰۱ بدنیا اومد و متاسفانه بهمن۱۴۰۲ فوت کرد
الان بازم باردارم امیدوارم این بمونه
خودم دوست داشتم فاصله سنی بچه هام کم باشه ولی متاسفانه خدا نخواست و نشد
کمکی هم دارم مادرشوهرم اینا هستن ولی نشد که بشه
عزیزم دختراول من که پیش دبستانی میره پسرمم متولد تیر ۴۰۲ دختردیگم ۴۵روزشه چی بگم😂
چه اختلاف سنی مناسبی دیگه راحت شدی حیف ما که شرایط نداریم حداقل سالها برای بچه دوم
فاصله سنی بچه های منم تقریبا همینقد میشه و هفته دیگه که پسر دومم بدنیا میاد نمیدونم چه کار کنم هر روز میگه میخوام داداشیو بکشم😩
من عاشق انقد فاصله سنی ام
خیلی دوست دارم بچه دومم زودتر بیارم
امیدوارم شرایط یاری کنه باهامون
زیاده دیگه بچه های من ۱۴ماه اختلاف سنی دارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.