دوستان علائم رفلاکس رو میفرمایید؟🙏🏻

۱ پاسخ

بالا اوردن شیر.
جویدن.
باز بودن دهان
خس خس کردن سینه حین یا
بعد از شیر خوردن

سوال های مرتبط

مامان کیان👶🩵 مامان کیان👶🩵 ۸ ماهگی
مامان مجاهد مامان مجاهد ۱۴ ماهگی
مامان ماهلین🩷الوین🩵 مامان ماهلین🩷الوین🩵 ۶ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۷ ماهگی
مامان کایان👶🏼 مامان کایان👶🏼 ۳ ماهگی
مامان جوجه طلایی🐣🩵 مامان جوجه طلایی🐣🩵 ۱۵ ماهگی