ببین تا میتونی سایز ۴ بخر
خیلی مصرفش بیشتره از سایر سایزا
ببین سایز یک و دو خیلی نزدیک هم هستن ، من پسرم وزن نرمالی داشت ، الان هم نرماله ، کلا سایز یک بنظرم نهایتا 3 بسته ، بعدش دیگه نم میزد ، سریع رفتم سایز 2 ، سایز 2 هم باز نهایتا 3 بسته و بعدش سایز 3 اونم دیگه بستگی داره دیگه چقدر پی پی کنه و اینا ولی من من معمولا روزی پنج بار تعویض پوشک داشتم و دارم ، بنظرم ده تا بسته 3 بگیر ، ده تا بسته 4 و ده تا بسته 5
اینا یه تعداد نرمال هست که گفتم دیگه تا سن پسر من
من سایز یک سه بسته تعداد بالا مصرف کردم
الانم سایز دو؛دو بسته تعداد پایین مصرف کردم و دوتا تعداد بالا هم گرفتم که نصف یدونش مصرف شده و دیگه نمیخرم
الانم جا داره که سایز سه ببندم ولی سایز۲میمونه رو دستم حیفه
من هنوز سایز یک میبندم😐😐
من سایز ۱نزدیک۴تا۴۰تایی مصرف کردم الان ۲دارم براش استفاده میکنم نزدیک۲تا۴۰تایی و سومین۱۶تایی رو دیشب باز کردم
۴خیلیییی استفاذع میشع من ازیکسالگیش یک میبستم تاالانک ۱۱ماهشه
چ مارکی میگیری و چ قیمته؟
یک تا یک ماهگی دو یک الی دو بسته استفاده میشه بعدش سه
من الان نزدیک دو هفته هست سایز ۳میبندم برا پسرم پسفردا دوماهش میشه
ولی بیشتر بستگی ب وزن بچه داره
البته طبق وزن بچه خودم گفتم
سایز یک و دو خیلی استفاده نمیشه از هر کدوم دوتا بخر سایز ۳ من سه تا خریدم،وبیشتر سایز۴ استفاده میشه
بستگی ب وزن بچه داره ۳و ۴خیلی استفاده میشه
روی وزن بچه مشخص میشه
مثلا سایز ۲ برای ۳ کیلو تا ۵کیلوعه
مونده به ورن بچه الان پسر من پنج ماهشه ۹۱۰۰هس وهار میبندم از ماه بعد پنج باید ببندم چون داره تنگ میشه .ولی کسی هس که تو پنج ماهگی ۶کیلو هس سه مینده .
من الان ۴۵روزشه ۳میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.