۱۳ پاسخ

میخای از ۳ماهگی شروع کنی

اگ واسه بچه ۳ماهه میحای بدی ک خیلی زوده هنوز

دخترم تو چهار ماه رفته

چون دخترم اصلا سیر نمیکنه شیرم کمه
از الان میتونم فرنی بدم یا سرلاک؟

خب
ممنون از شما

نه با فرنی شروع کن و لعاب برنج برای معده اش آشنا بشه و ااذیت نشه خوبه

من میدم
به دختر بزرگم میدادم
دومی هم مثل اون خیلی دوست داره

نه زود ندی
اول با فرنی شروع کن
بیسکویت مادر مواد نگهدارنده داره خوب نیست

تا دو سالگی نباید داد این چیزا رو . خوراکیای بسته بندی رو

خیر خوب نیس😑😑
بعد از الاااان؟!!!!

نه عزیزم همش شکره هیچ خاصیتی نداره

نه خوب نیست و‌نمیدم

من ندادم تاحالا

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱۶ ماهگی